Diplomski dvopredmetni sveučilišni studij sinologije traje 2 godine (4 semestara) pri čemu je 60 minimalni broj ECTS bodova potrebnih za završetak studija. Po završetku studija, studenti stječu akademski naziv: magistar/magistra sinologije (mag. philol. sin.).
Završetkom diplomskog studija sinologije, magistri će moći:
1. koristiti kineski jezik u govoru i pismu na razini B2-C1 prema Europskom referentnom okviru (razina sadašnjeg HSK 5-6);
2. čitati, sažimati i tumačiti tekstove na kineskom jeziku koji pripadaju različitim tipovima diskursa i funkcionalnim stilovima;
3. uz fonološku, morfološku, sintaktičku i semantičku analizu kineskog jezika, razlikovati i sociolingvističke, kulturološke i pragmatičke vidove jezične uporabe;
4. samostalno prevesti različite vrste složenih općih i stručnih tekstova s kineskog na hrvatski jezik te opće i stručne tekstove srednje razine kompleksnosti s hrvatskog na kineski jezik;
5. primijeniti različite prijevodne strategije u rješavanju prijevodnih problema povezanih s kineskim jezikom te kritički koristiti i promišljati ulogu umjetne inteligencije i digitalnih alata u prevođenju;
6. povezati i objasniti temeljne principe pristupa poučavanju kineskog kao stranog jezika;
7. osmisliti plan nastavnog sata kineskog kao stranog jezika i samostalno ga provesti u nastavi;
8. identificirati specifične elemente kineskih stručnih i znanstvenih tekstova, povezane s kineskom akademskom tradicijom i praksom te samostalno oblikovati kraći stručni rad na kineskom jeziku;
9. demonstrirati temeljna znanja o kineskim filozofijskim školama, pripadajućem pojmovlju i argumentima;
10. primijeniti osnovnu filološku i hermeneutičku analizu u tumačenju kineskih filozofijskih tekstova te povezati filozofijske teme i pitanja s općekulturnim i društvenim sadržajima;
11. kritički prosuđivati o pojedinim književnim pojavnostima iz kineskog govornog područja u odnosu na društveno- povijesni kontekst;
12. analizirati djela kineske književnosti s obzirom na pripadnost određenom književnom razdoblju te žanru;
13. komentirati kulturno-povijesne veze između Kine i drugih zemalja Istočne Azije u predmodernom razdoblju te njihove uzajamne utjecaje i percepcije;
14. koristiti izvore na starokineskom jeziku u proučavanju kineske književnosti, povijesti i filozofije te kulturno- povijesnih veza unutar predmoderne Istočne Azije;
15. kritički primijeniti određene metodologije i teorije u istraživanju istočnoazijskih ili međukulturnih tema;
16. postaviti pitanja i hipoteze, samostalno prikupiti informacije iz različitih izvora, analizirati ih i kritički povezati u narativ;
17. napisati diplomski rad, poštujući načela akademske etike, na hrvatskom jeziku i usmeno ga prezentirati na hrvatskom, engleskom i kineskom jeziku;
18. promišljati o različitim kulturama i međukulturnim procesima izvan okvira eurocentričnog poimanja svijeta;
19. učinkovito, jasno i argumentirano se izraziti u govoru i pismu te u komunikaciji s drugima;
20. koristiti se raznim digitalnim alatima.